|
Tweet |
| HABER: ÜMRANİYE GÜNDEMİ
Ümraniye Ülkü Ocaklarında uzun yıllar boyunca büyük bir özveri ve dava şuuruyla başkanlık görevini yürüten Oğuzhan Coşkun, bayrağı Ömer Özer’e devretti. Gerçekleştirilen anlamlı devir teslim töreninde birlik ve beraberlik mesajları ön plana çıktı.
Görevi devralan yeni Ocak Başkanı Ömer Özer, törende yaptığı konuşmada selefi Oğuzhan Coşkun’a ve daha önce bu kutlu görevde bulunan tüm ocak başkanlarına teşekkürlerini sundu. Özer, Ümraniye’deki Ülkücü Hareket mensuplarının tertemiz bir ocak ve güçlü bir miras bıraktığını ifade etti.

Yeni Başkan Özer, görev süresi boyunca izleyecekleri rotayı şu sözlerle özetledi:
“Bilge Liderimiz Sayın Devlet Bahçeli’nin yolunda, Genel Başkanımız Sayın Ahmet Yiğit Yıldırım’ın izinde ve İl Başkanımız Sayın Alparslan Doğan’ın emrinde; Ümraniye’de Ülkücü Hareketin bayrağını daha yukarılara taşımak için azimle çalışacağız.”
Törende Ümraniye Ülkü Ocaklarının kapısının tüm ülküdaşlara her zaman açık olduğu vurgulanırken, program “Rabb’im birliğimizi ve kardeşliğimizi daim eylesin, bizleri bu kutlu davada mahcup etmesin” dualarıyla son buldu.